Monday, May 4, 2009

RM2.90 sejam...

Aiseh.. baru aku paham betapa susahnya nk update blog sekarang... masa kat udm xpe, WiFi free.. walaupun lmbat cam unta gangren, kadang2 putus2 cam bangang dan selalu jgk kuar internal error bapak ko!... tp ok la... orng bg free... pakai je la...

entah macamaner arini aku tertinggal dompet, check2 dlm poket ade RM1.50 je.. rs bnyk bnda aku nk crite kat sini arini, tp apakan daya... duit x cukup... ade RM1.50 je... kene tolak 60sen, psl nk beli rokok.. kalo rokok 2 berharga seposen sebatang kan senang.. ni sume slh george soros, penyangak mata wang... psl diela tembakau naik harga.. nasib baik harga ubat lipas dan ubat nyamk dijamin kerajaan, kalo x... xtau la apa yng akan terjadi, aku yakin ramai yg akn mengmk.. setelah ditolak tinggalla lg 90sen, dengan 90sen ntah berape minit pn aku xtau. sejam sini RM2.90.. ikutkan hati ini, mau je aku pow budak sebelah aku ni... bersenang lenang main game, xsekolah ke ape bdk ni... membazir je msk CC men game..

baru 2 hari aku kat rumah.. tapi hati ni dh rasa lain macam.. rasa bosan yang seakan tiada penhujung.. kaki ini tiba2 rasa ingin menendang2.. kalo dulu bleh ajak member men futsal, bleh jugak tendang2 bola. tp bler dh balik ke kg, yang ada cuma pohon2 getah, ayah, mak dan adik2.. xkan nk tendang diorang.. 2 mustahil campur durhaka tu..ingin saja aku tendang bdk kat tepi ni... x pn tendang abng penjga CC ni.. tp diorang juga manusia, bukn kayu pembaris maupun tong drum, seorang manusia yg mampu untk bertndak balas... silap gaya aku yang bersepai...

dh tiba ms untk aku blah... blah sebelum nilai penggunaan pc ni melebihi 90sen, ni bkn restoran maupun gerai tepi jln.. kalo x de duit bleh mntak basuh pinggan.. ni cc.. tempat manusia2 berconnectivity.. tmpat men game... dan tmpat mengusha awek2... xkan aku nk twrkn diri utk membasuh pc plak.. sungguh x practikal dan bangng.... silap hari bulan, ditendang oleh abang penunggu CC yg muke dh mcm penarik kereta.... akhir kata..

terima kasih...

Ambik Kau!!!! (imaginasi liarku terhadap abang penunggu CC)

6 comments:

panggil aku shEh said...

camne ley tinggal wallet lak..
loklak ey..

~piNkylixiOuz~ said...

haish..!
ader ke patt itu mcm bro..
ishish..
yeng, u've been tagged!
sila ke blogku yep..

roy said...

bai.. paser puteh ade cc ke? wa konfius..

zanetti_be said...

hahhaha..pasir putih ade cc.kat bandar.kene amek perjalanan yang agak lama laa nak gi dari umah yen tuh.hahah.mu boring gi kb laa kito lepok menganggur bersama2

Hampasnyior said...

sheh: bukan aku tnggalkan wallet, wallet tmggalkan aku

jaa: ade ptt...

roy: p.puteh ada segala yg mg byngkan

palie: bereh lie..

miEmi zahari said...

mat yeng... mr ah kb... ak free jah sokmo... blh la nk tmey mu usha awek...hehhe
eh, mu x g umoh mok angkt ko? ketil?