Sunday, September 27, 2009

sejuta bintang di langit.


gambar diatas tiada sedikit perkaitan pun dengan entry aku pada kali ini...

Kromosom xy : Awak…

Kromosom xx : Ye…

Kromosom xy : Jom ikut saya pegi mkn.. saya nk bwak awak makan kat tempat high class,

restoran 5 bintang.. nk?

Kromosom xx : Betul ni?

Kromosom xy : Betul la..

Kromosom xx : Banyak duit awak..

Kromosom xy : Tak pe, duit ptptn saya berlambak lagi… lagipun untuk awak.. x salah.

……………………………………….

Kromosom xy : Bang… bagi tea o ais limau 2…

Kromosom xx : Awak janji nk bawak saya makan kat restoran 5 bintang (nada merajuk)

Kromosom xy : Ye.. saya tahu

Kromosom xx : Habis 2, kenapa awak bawak saya makan kat gerai tepi jalan ni? dahla x

berbumbung

Kromosom xy : Selama ni penah x saya mungkir jnji?

Kromosom xx : X penah..

Kromosom xy : Pada saya, apabila dah berjanji dengan awak.. saya akan cuba sedaya upaya

untuk tunaikan..

Saya jnji nk bawak awak makn kat hotel 5 bntang..

Tp saya ada rancngn yang lebih baik. Cuba awak tgk atas… apa yg awak lihat?

Kromosom xx : Bintang2..(tersenyum)… terima kasih…

Kromosom xy : Awak..

Kromosom xx : Ye…

Kromosom xy : Tolong byr air ni.. saya tertinggal dompet..

Kromosom xx : $%#$%@#$%#@



---------------------------------------


selamat hari raya diucapkan kepada

rakan dan taulan.. belum terlambat lagi rasanya.

Tangan ku susun, kemaafan ku pohon...

juga, jutaan ampun diatas segala janji-janji untuk bertandang ke rumah..

nanti raya tahun depan gua pergi...








7 comments:

zanetti_be said...

tau aa demo banyak duit lo nie.lepas nie update sokmo la blog.hahaha

royy said...

sedap update blog yeng

~piNkylixiOuz~ said...

aku d0p paham ape yang dimaksudkan oleh palie n r0y..
haha..

selamat hari raya en nazrin!

panggil aku shEh said...

gua lg la tapaham.
lu kwn lame gua. gua pun nk ucap slamat ari raye ke-8 kt lu.
smoga sehat mengupdet blog lagi.

gua pun kem slm raye kt royy gak.

izzah aziz said...

hikhik
pakwe mcm tu la romantis namenye
kalo bleh kutip bintang kat ats langit tu,lgi bagus
bt lampu tido kt umah
=)boleh ke ek
lalallala

MiSS FaRaH said...

nyanyi lagu seribu bintang la yeng..baru kne ngan environment romantik mu 2..romantik la sgt..hahah

raihan said...

kahkahkah...
cter ni lg power..
romantik gler ar..
bkn setakat 5 bintg..
berjuta bintg pn ley dpt hahaha..
tp yg laz nye kantoi ckit..
apadaaa...
jtuh air muke..