Monday, July 13, 2009

Aku Juga Manusia Biasa

Aku juga manusia biasa…

Seorang manusia biasa yang tidak boleh lari dari segala macam ragam dan rencam dunia

Aku pernah tewas

Aku pernah gagal

Aku pernah dihina

Aku pernah ditertawakan

Dan aku juga pernah terpedaya

Terpedaya dengan janji-janji manis

Tertipu dengan mainan dunia

yang hanyir dengan segala macam tipu muslihat

aku juga sentiasa lalai

lalai diulit kehendak sendiri

yang tidak pernah mengenal erti cukup…..

dan tidak pernah kenal erti syukur….

……………………………………………………..

7 comments:

girlz said...

aku mintak mf r kalu aku tersindir mu...tp aku x berniat pun..2 terpulang pd mu r nk kate aku ape...aku pun manusia biase gok..sory 4 everything..

lurunna said...

mungkin, ini masanya utk mulakan...belajarlah dr kesilapan... dan mulakan sesuatu yang baru..

panggil aku shEh said...

ape ni?
sesi meminta maap ke??

aku xwat salah an...?hehe

[ Goodbye zuLL ] said...

demo nk meninggal? bayar hutang kawe dulu!x

Hampasnyior said...

weh! pehal ni??? gua saje2 je pos entry ni.... gua ok lagi ni... x de sape buat salah, x de sape perlu memohon ampun... gua layan jiwa je... merapu betull... mcm brek bas..

[ Goodbye zuLL ] said...

kawe tahu demo tgh ngejas awek ni. wat ayat2 sedeh.. kalo kawe awek la, kawe serahkan doh jiwaraga kawe ko demo..

girlz said...

dh wakpe ayat mu sedih ngat??kot2 lah mu terase ngan aku..mulut aku ni x dok insurans kit kalu ckap..gape2 pon mu bleh msuk pertandingan mencipta puisi..tersentuh gok ble bc...gambate...