Friday, November 19, 2010

prosess



(gambar ehsan dewa google)

Arini isap berapa batang?

Xtau x kire…

ckp la, xpe, x marah pn, cume nk tau…

err… Kita cakap pasal lain la, pasal harga ayam ke, pasal teknik belajar yang betul ke, pasal perlembagaan ke, pasal hutang PTPTN ke, pasal pemanasan global ke.. x pun pasal Menara Warisan Merdeka, kencang jugak orang duk cakap pasal ni… (smiley)

Emmm…

…………..

Bukan I tak nak berhenti, I dalam proses nak berhenti. Sorryla, hidup I agak kucar kacir lately. Kadang-kadang bler u dah tido, ntah kemana-mana di dalam alam mimpi, I masih lagi berjaga. Bukan taknak tido, jam biologi I rosak agaknya, malam x boleh nk tido, rokok je la peneman I, Disamping nyamuk yang banyak, nyamuk yang I harap kalo besar babi-babi memang dah lama I lempang dan sepak. I tahu u x suka I merokok, I x ambik ringan pasal ni. Serius I dalam proses nk berhenti, proses ni makan masa… I sendiri pn x leh nk jamin berapa lama. Ni bukan alasan, bukan juga coretan kata untuk bagi hati u lega.

Tapi seriously,i dah x isap rokok di alam mimpi, i rasa 2 petunjuk positif….

p/s: tiba-tiba rasa urban bler cakap i u ni..

4 comments:

wdj owner said...

cehh..nie perbualan dengan seorang gadis merangkap awek nie.urban? nak buat macam mana kg wakaf lichong tue urban la..

Zie said...

urban? pasnih guna kanda-dinda pulak..

baru laa klasik..

maher lamm said...

hahahha...kalau btul nak berenti aku sokong yeng...hehe,jgn jadi hipokrit suda...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

asal layan sudah