Tuesday, March 1, 2011

ilmu pengasih, ayat tepuk bantal Najmi Asar

Kesejukan air-cond agak menggangu konsentrasi gua untuk ber-assignment, sesungguhnya untuk ber-assignment, suhu yang sesuai amat penting, namun soal suhu, soal assignment belakang cerita, yang gua nk cerita sekarang adalah berkaitan dengan sorang member yang bernama Najmi Asar, yang katanya ada ilmu pengasih. Najmi Asar orang utara, ramai yang kata Najmi Asar ni cakap gebang, putar alam dan sebagainya, tapi malam ni, gebang atau tidak, tajuk yang terpacul dari mulut Najmi Asar amat menarik minat sekali. Mana tidaknya,Najmi Asar beriya-riya untuk berbicara tentang ilmu pengasih. Sedikit sebanyk sebgai seorang lelaki normal mestilah gua agak tertarik.

Ok. Najmi Asar berjaya mencuri perhatian gua.

Menurut Najmi Asar, mengikut pengalamannya sendiri, ayat ini sangat menjadi. Sudah bnyk gadis yang tertewas di tangannya, pergghh.. Najmi Asar dah start nk gebang ayat, gua diam je, fokus gua Cuma satu, nk ayat yang diguna pakai beliau sahaja, bukan apa, sekadar nak tahu. Gua sabar, biar die gebang dulu.

Tap..

gua x tahan sgt dengan gebang Najmi Asar, jauh menyimpang, siap bercerita tentang puteri bunian dan juga alam-alam ghaib, mimpi tujuh lapis, alam ke dua belas, dan ntah pape lagi, gua syak ni pengaruh citer inception.

gua terus pancung bicara asar dengan soalan.

“ok, ayat die ape?.. “

Najmi Asar tersengih, menguis hujung rambutnya yg panjang….
Begini….

Gua dah standby dgn pensil dan kertas A4.

Ayat ni dipanggil ayat tepuk bantal.

Kata Najmi Asar lagi, sebelum hendak tido, tepuk bantal 24 kali, x kisahlah samaada bantal itu beropol atau tidak, janji bantal kegunaan sendiri, bantal tido sendiri yang ditandai oleh air liur basi sendiri, bukan roommate mahupun kenalan yang lain.

Najmi Asar membetulkan sila… berdehem 2 tiga kali..

“Dengar betul2 dan salin”, kate Najmi Asar kepada gua.

Gua diam macam anak tenuk. Gua salin jugak sebagai tanda amik ati Najmi Asar.

“Tepuk bantal, panggil semangat, semangat di panggil dari gunung tujuh. Dalam mimpi aku menepuk jantung hati si polan si polan, rindu kasih rindu sayang, cinta sakti cinta keramat, cinta pandang pertama bukan cinta monyet, hati mu ku gengam, kasih mu ku ikat, datangla dalam mimpiku hadirlah dalam nyata. Silakan aku sang malam, sah si dia menjadi milik ku abadi”

“Lucifer punye Najmi Asar”.. kata gua dalam hati.

Secara jujurnya gua rasa Najmi Asar ni bukan betul orangnya, perbualan dengan sepucuk Najmi Asar ni gua anggap sekadar perkongsian di malam hari, penghilang stress ber-assignment.

Tapi esok katanya Najmi Asar nk ajar gua ilmu lain plak, ilmu kebal katenye.

Ok, Najmi Asar boleh pergi mmpus, gua pnye assignment x siap lagi.

Kalo ilmu pengasih ni dapat digunapakai untuk lecturer, itu lain cerita.

5 comments:

pak long said...

salam...
ilmu pengasih ni dengan duit jer bro....memang mujarab

Zie said...

hahahhaaa...cissss punya Najmi Asar..haha

HARITH ISKANDAR said...

ehe ayat tipu je tu..ayat betulnyer mcm ni...Bismillahirahmanirahim. Tepuk bantal panggil semangat, semangat dating dalam
mimpu, aku menepuk jasad dan roh (sebut nama orang yang disukai), satu badan
dua nyawa, satu jasad dua nyawa, rindu kasih dan saying, goncangkan jasad
dan roh (sebut nama orang yang disukai), aku tak melipat tangan, aku melipat
hati (sebut nama orang yang disukai) terbuka padaku, sri pengasihku sri dali
putih, berkat diiringi sang semar, berkat doa lailaha illallah Muhammad
rasulullah…tepukbantal dulu pas2 baru bace 3x

AbeNeO said...

sang semar tu apee?

Unknown said...

mmg lucifer pnye ayt